Direktlänk till inlägg 15 januari 2016

Patong

Av Lis ekman andersson - 15 januari 2016 16:50

Ja, det är här vi befinner oss just nu. Vi tog oss hit igår efter vårat äventyr på Koh yao yai. Vi stannar här till den 18e. Då far vi vidare till okänt resmål.
Här i Patong är det fullt ös, främst i staden it self. Staden som aldrig sover är väll ett rätt bra uttryck för att sammanfatta det hela. Hittills har vi hunnit med både poolhäng, strandhäng, ett antal öl och en hel del shopping.

Just nu sitter vi och planerar inför morgondagen som verkar sluta med matlagningskurs och skjutning. Vi får se hur det slutar.

Jag vet att ni vill se bilder och jag jobbar på det. Kommer inom kort.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis ekman andersson - 15 februari 2016 06:29

Hallå på er. Nu är det så att jag har försökt få upp bilder utan att lyckas alldeles för många gånger. Därför byter jag nu bloggportal. Min slutsats är nämnligen att det är bloggplatsen.se det är fel på och inte internet. Så tack o hej för här och ...

Av Lis ekman andersson - 5 februari 2016 16:34

Hallå på er.   Jag förstår om ni tycker att jag har världens tråkigaste blogg just nu men har verkligen inte funnit någon bra lösning på foto problemet. Det tar tusen år att försöka få upp en bild i arkivet. Ska försöka lösa detta så gott jag kan...

Av Lis ekman andersson - 1 februari 2016 11:28

Hallå bloggen. Long time NO see. Svårt med uppkopplingen samt att vi har haft en del annat att hitta på. Det som hänt sedan sist är att vi tagit oss från Koh Phangan till Koh Tao. Detta kommer att vara vårat hem de kommande två månaderna då vi ska t...

Av Lis ekman andersson - 26 januari 2016 07:45


God morgon på er där hemma i kylan. Ska försöka göra ett kort in inlägg så ni vet att vi lever. Vi är nu inne på dag nummer två här på Koh Phangan. Gårdagen bjöd på ett riktigt regn oväder hela dagen lång, började på natten samma dag vi kom hit. Har ...

Av Lis ekman andersson - 24 januari 2016 15:05

Hej på er. Då internet krånglar för mycket och uppkopplingen är dålig så får ni hålla er till tålls med bilderna.Det kommer så snart vi får tag i ett internet som fungerar skapligt.   Just nu befinner vi oss på Koh Phangan, detta efter en hel da...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards